Buat Sahabat Seiman......

Sunday, April 17, 2011

'.........Dan sampaikanlah (Muhammad) khabar gembira kpd org2 yg tunduk patuh kpd Allah....

Sambungan: '(iaitu )org2 yg apabila disebut nama Allah hati mereka bergetar, org yg bersabar atas apa yg menimpa mereka, dan org yg melaksanakn solat dan org yg menginfakkan sbhgian rezeki yg Kami kurniakan kpd mereka' Al Hajj;34,35 Ayat dlm surah hajj.sebelum ayat ni ada membicarakn soal haji.Tiba2 je rasa nak kongsi kat sini walaupun aku pun xpasti sapa la manusia yg akan mmbacanya. seharian dah aku bergelut dgn perasaan sendiri dlm usaha menyiapkan research yg aku tak berapa lalu nak tengok. aku jd hilang minat.hilang semangat.nasib baik aku tinggal bersama roomate, jadi aku perlu senyum kpd seseorng.kalu aku tinggal sendiri dikala kebosanan aku ni, boleh jadi major depression ni! Papun hayatilah ayat ni. janji Allah tu benar.cuma kita manusia je yg slalu buat janji tinggal janji....

No comments:

Post a Comment